sobota, 12 września 2015

2 LATA!!!

DOKŁADNIE DWA LATA TEMU NAPISAŁAM POST POWITALNY!
Kto by się spodziewał? Już wtedy miałam kilka blogów o TDA, które nie wypaliły. Gdy Violetta zaczęła stawać się modna byłam zła...Czemu? Bo większość moich ulubionych blogów o Anubisie zaczęła przestawać pisać. Byłam wściekła, mówiłam, że Violetta jest głupia, do dupy, itd. No i pewnego dnia weszłam na Baje.pl i postanowiłam obejrzeć ostatni odcinek 1 sezonu. Szczerze?...Popłakałam się. Nie wiem czemu, nie znałam przecież fabuły ani postaci, ale postanowiłam obejrzeć cały sezon. Zakochałam się...zakochałam się w serialu. Pod nazwą SzalonaDziewczyna stworzyłam tego bloga. Tak jak cała reszta opuściłam blogi o TDA. Jeszcze wtedy nie umiałam pisać, teraz wiem, że przez te dwa lata poprawiłam się w pisaniu choć trochę. Później zmieniłam nazwę na NatyRamsey(aktualną). To były dwa piękne lata z wami. Muszę wam szczerze podziękować! Jeszcze niedawno 200 komentarzy dla mnie to było naprawdę dużo. A teraz? Gdy wchodzę na bloga i widzę 600 komentarzy to nie mogę uwierzyć. Że chciało wam się komentować ten badziewny 1 sezon. Czemu badziewny? Moim zdaniem za szybko akcja leci, za bardzo nie opisywałam uczuć. Namieszałam tam strasznie. Na przykład Olivia w 1 sezonie miała aż 3 chłopaków: Marco, Federico i León. Naprawdę, naprawdę wam dziękuje. Za wszystko. Jesteśmy już blisko 50 tysięcy wyświetleń! 











Po raz kolejny DZIĘKUJE ♥ Kocham was ♥
Te wszystkie statystyki mnie miażdżą! 48 785 wyświetleń, 603 komentarze i  tyle wyświetleń w innych krajach! Jestem w szoku! Nie wiedziałam, że ten blog będzie tak znany ♥ Kocham, kocham, kocham, kocham i jeszcze raz kocham ♥♥♥ Uwielbiam ♥ Jesteście niesamowici. Dziękuje wszystkim obserwatorom, komentatorom, tym co to czytają i tym co wyświetlają. Ten blog bardzo dużo dla mnie znaczy!
Wstawiam ten post wcześniej, ponieważ jestem pewna, że nie będę miała czasu w poniedziałek :/
TAK WIĘC JESZCZE RAZ SZCZERZE DZIĘKUJE! KOCHAM WAS!

3 komentarze:

  1. Gratulację!
    Ty 2 lata.. A ja dopiero miesiąc..
    Życzę kolejnych 20... Heh..
    Nuśka x.x
    ps.Zapraszam do mnie.... Os się pojawił xdd

    OdpowiedzUsuń