środa, 26 sierpnia 2015

Jest tutaj ktoś jeszcze?

 Halo alo jest tu ktoś jeszcze? Bo ostatnio nikt nie komentuje :( I nie wiem czy już nie czytacie czy po prostu nie mieliście czasu :/ Ostatnie dwa rozdziały były skomentowane tylko przez Pannę Martin(za co szczerze dziękuje ♥) Jeśli dalej tu jesteście to napiszcie. Ogólnie ostatnio pracuje nad jednym blogiem(tak wiem znów) Nie wiem czy wypali, dlatego na razie jest nie widoczny i prywatny. Była to trochę, albo i trochę, trochę inna historia WNFD. Tak więc mam nadzieję, że wciąż czytacie tego bloga.

8 komentarzy:

  1. Spokojnie! Pewnie większość osób jest zajęta szkołą -.-
    Niedługo z pewnością skomentują!
    Pozdrawiam cieplutko! <3



    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu jestem cały czas :)
    przepraszam że nie komentowałam ale baprawde czasu nie miałam
    teraz jak przecztam to będe się przynajmnie starała zostawić kródki komętarz tupu "jestem tu" lub "przeczytałam"
    Pozdrawiam!!
    Alexi. ---> dawniej Olaa Naxistas

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tu jestem
    i nie moge sie doczekac na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem ale nie mam na pisanie komów czasu XD
    Ale postaram się to nadrobić !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    *nowa*
    Jestem cały czas choć nie komentuję ;)
    Zapraszam do mnie ;D
    http://falbainaxi.blogspot.com/
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem. <3


    ale wiesz, nie zawsze mam czas komentować. ;_;
    w końcu koniec wakacji, a ja miałam obóz i inne wyjazdy więc no...

    Myślę, że reszta też jest trochę zajęta. Ja spróbuje coś tam komentować, ale nic nie obiecuje.

    Pozdrawiam. *.*

    OdpowiedzUsuń