niedziela, 13 grudnia 2015

Sądzę iż...

Sądzę iż nadszedł czas w którym muszę zakończyć We Never Fell Down. Nie jest to spowodowane brakiem czasu przez szkołę tylko przez brak weny. Już od początku 3 sezonu zaczęło mi jej brakować. Chce wam podziękować ze te dwa lata z wami. Za wszystkie 86 rozdziałów. Za 608 komentarzy i 50 511 wyświetleń. Nie wiem czy tu wrócę. Może powstanie inna historia :) Naprawdę nie wiem. Niestety nie potrafię dużo pisać więc to już będzie koniec tego posta. Prawdopodobnie pojawi się epilog, ale jeszcze nie wiem. Może nawet i dzisiaj. Tak więc do zobaczenia :')

7 komentarzy:

  1. Witaj.. Wybacz ze nie skomentowałam poprzedniego...
    Naprawdę to koniec? Bardzo mi przykro...
    Czekam na twój powrót i życzę powrotu również weny.
    Zapraszam do mnie. Mam nadzieję że wpadniesz...
    http://falbainaxi.blogspot.com/
    Powodzenia!
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę do szkoły. Zaraz wrócę. Szkoda :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Troszkę późno, ale już zabieram się do roboty!

      Szkoda, że kończysz tę historię. :c jedna z moich ulubionych!
      No trudno. Trzeba żyć dalej...
      Trzymaj się ciepło : ') Życzę dużoo weny :)
      pozdrawiam. do zobaczenia :*

      masz jakieś inne blogi? Bo wiem, że miałaś, ale chyba usunęłaś.
      Czekam na odpowiedź. Chętnie przeczytam coś twojego. :))
      pa :*

      Usuń
    2. przepraszam konto brata xd przepisze na moje :)

      Usuń
    3. Przepraszam! Troszkę późno, ale już zabieram się do roboty!

      Szkoda, że kończysz tę historię. :c jedna z moich ulubionych!
      No trudno. Trzeba żyć dalej...
      Trzymaj się ciepło : ') Życzę dużoo weny :)
      pozdrawiam. do zobaczenia :*

      masz jakieś inne blogi? Bo wiem, że miałaś, ale chyba usunęłaś.
      Czekam na odpowiedź. Chętnie przeczytam coś twojego. :))
      pa :

      Usuń
    4. Mam jednego, ale aktualnie nie piszę na nim i raczej nie będę.
      Może jeszcze kiedyś coś napiszę :)

      Usuń
    5. Ooo szkoda :( no trudno. Będę czekać. Jak coś to napisz na tym blogu, że coś piszesz albo coś. No wiesz, żebym mogła przeczytać ;)
      trzymaj się :*

      Usuń